Sjunde tanden

Inte trodde jag att det skulle vara så här pass bra väder ändå idag. Kallt har det varit så fort det blåst men solen har ju skinit och det känns bra. Vi har i alla fall varit ute i lekparken idag på eftermiddagen och lekt. Arvid var på förskolan idag och när Johanna sov på förmiddagen så sov jag också - två timmar blev det, trots att hon sover så bra på nätterna nu. Skönt var det, men möjligen inte nödvändigt. Fast eftersom jag kunde sova så pass länge så var det kanske behövligt ändå gissar jag.

Johannas sjunde tand har kommit upp idag och det märks i och med att hon inte kunnat somna på eftermiddagen idag. Det bästa hon vet istället är att stå och gnaga på sängen, det kliar väl och gör ont där tanden kommer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0