Skolavslutningsdagen

Johanna lade sig vid kl 20 igår kväll, och vaknade inte förrän 06:45 imorse!!!! Hurra!!!! Så det blev en bra natt, fast jag har legat vaken lite inatt. Förstår inte vitsen i att jag ska vakna mitt i natten och sen ligga vaken en stund...?! Fick kliva upp när Arvid ropade på mig inatt också, han hittade inte nappen. Det brukar sällan hända men nu var den tydligen extra viktig. :o)

Andreas är på skolavslutning och sen idag ska vi åka till Maggan, Åke och barnen - det ska bli kul!

Jag har helt plötsligt bestämt mig för att det nog är dags att sluta amma nu. Jag tror knappast att Johanna kommer att protestera mot det och jag antar att det börjar sina eftersom jag bara ammar två gånger per dag och då inte så länge heller. Så nu på morgonen fick hon välling istället för att amma. Nästa gång jag brukar amma är som mellis på eftermiddagen. Får se om jag klarar mig ifrån att tömma ända tills dess.

Andreas har varit sjuk hela veckan (sen i lördags) men har lyckats kravla sig till jobbet ändå. Jag börjar känna någon slags förkylning i kroppen också nu men hoppas innerligt att jag slipper få nån som bryter ut! Ska gå och gurgla med lite saltvatten nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0