Djungelhuset

Igår hade vi en bra dag. Först sov jag en timme medan Johanna sov, Andreas rättade prov och Arvid låg i vår säng och kollade på Bolibompa och drack välling. Mysigt hade vi, även fast jag sov. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan och åt lunch på Aladdin - Rebban, du kan vara lugn! ;o) Supergott var det. Efter det åkte vi till Djungelhuset och lekte ett bra tag. Tror Arvid tyckte det var jätteroligt, Johanna också. Andreas och jag också förresten.


När vi kom hem somnade vi alla fyra... Tokigt att Arvid sov eftersom han har svårare att somna på kvällen då, men det var inte så mycket att göra åt eftersom vi också sov. Sen kom i alla fall farfar (farmor var hemma och sjuk) för att vakta barnen medan vi gick på årsmöte med bostadsrättsföreningen. Andreas blev invald i styrelsen! Allt hade gått bra med barnen. Det hade dock lite svårt att somna, men det var ju inte så konstigt när Arvid hade somnat på dagen. Johanna somnade i alla fall före Arvid och inatt lät hon ett par gånger, men somnade om själv. En av gångerna hörde jag henne flytta på stolen som står bredvid hennes säng.... men jag gick inte dit och hon somnade av sig själv så det var skönt. Sen sov hon till 06:30 - toppen!


Lite morsdagsbilder

Kommentarer
Postat av: elin

Vilket häftigt mönster Arvid har på sin tröja!

2009-06-05 @ 17:07:24
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hmmm. Djungehuset kanske vore nåt...? :)

Stor kram!

2009-06-07 @ 09:23:05
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Rebban

Skönt att det gick bra på Aladdin, och framförallt att jag INTE var i närheten!! :-)

Djungelhuset ser roligt ut!

2009-06-07 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0