Frisk

Jag kan nog friskförklara mig själv nu, sköööönt! Igår var jag till frissan och sen åkte vi till Jamtli och gick inne på muséet en timme ungefär. Jättemysigt och kul hade vi! Annars har det inte hänt så mycket. Idag gick vi ner på affärn och sen var vi ute en stund. Annat som hänt är att Andreas har bakat bröd, jag har satt in kort i album (långt ifrån klar...) och så har vi lekt. Ikväll var Arvid jättesvår att lägga så det nog läge att börja dra ner på dagssömnen.

Johannas nätter har fortsatt bra, hon får vatten och sen kör jag femminuters tills hon somnar om igen. Fast hon skriker aldrig och är ledsen utan bökar mest på och verkar ovillig att sova bara... "bara... Men inatt gick det inte lika bra, då vaknade hon redan 02:30 och jag gjorde som jag brukar, men efter en timme orkade jag inte krångla mer så jag ammade henne. Sen sov hon till 06 och fick liggamma sen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Så typiskt. På lördagen är jag i stallet. Vi får se till att träffas en annan gång :o).



Vad konstigt att höra att du ska på sittning.....Haha...Tänk när man var på det senast? :o). Man saknar den tiden i bland. Var så skoj att springa på nationerna. Kramis

2009-03-05 @ 08:25:21
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Rebban

Meh! Få se bild på nya frisyren då!

2009-03-05 @ 08:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0