Jahapps

Jodå, visst lever jag. Har bara inte haft nån lust att skriva. Eller jo jag har tänkt skriva ett tag, men så har det varit så mycket att skriva om så jag har dragit mig för att börja. Nu har jag glömt hälften.

Efter ett långt tags dåliga nätter så har Johanna nu sovit bra i hela två nätter! Igår natt vaknade hon inte förrän kl 03 och inatt inte förrän kl 03:30! Otroligt! Börjar fundera på om hon förstår mer än vad vi tror... Var nämligen på bvc och fick lite peptalk ang sömn i måndags, och igår var vi på föräldragrupp och pratade lite sömn där också. Så möjligen har Johanna hört allt och tänkt att det är lika bra att börja med bättre nätter på egen hand utan krångel. :o)

Slutskrivet för den här gången. :oP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0