Lite bilder från Uppsalaresan och HJs jubileum

Bild på en av stolarna (detta var Hannas) som är nya på nationen. Mycket snygga och sköna, allt bra förutom att det inte gick att hänga upp handväskan och att det inte var någon höjdare att sjunga "O gamla klang" när man ska stå på stolen - den var för mjuk! (ett tips kan vara att lämna klackskorna på golvet)



Menyn för kvällen:
Förrätt
- Kräftskagen på grillat bröd. Fast jag som inte tål fisk och skaldjur fick supergod Bruschetta. Mums!
Varmrätt - Helstekt fläskkarré med potatisgratäng och rödvinssås. Supergott! Hann inte ta nån bild, var för hungrig...
Efterrätt - Vit chokladmousse med rårörda hallon. Gott det med såklart!


 Jag och Andreas. Undrar hur många såna här bilder det finns... Förmodligen en hel uppsjö. Eller två.


 Andreas var med i kaffeunderhållningen (spelar flöjt, syns klent men ändock!) - Rally, Andreas, Dan, Sara och Nadja framförde "Axel" of course - jubel!


 Johanna på hotellfrukost.

Kommentarer
Postat av: Jenny svarar

Åhhhh va nostalgisk jag blir! Kommer aldrig glömma gasquen jag var med på. Det var tider det... :D

"Jag hajar..."

Kram kram

2009-03-14 @ 09:07:48
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhhhh va nostalgisk jag blir! Kommer aldrig glömma gasquen jag var med på. Det var tider det... :D

"Jag hajar..."

Kram kram

2009-03-14 @ 09:07:55
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja Axel är ju aldrig fel ;-)

2009-03-14 @ 15:31:29
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: Hanna Eriksson

Vilken bra sammanfattning av middagen i bilder! Vi som glömde kameran får kanske tigga några bilder av er i stället... ;-)

2009-03-18 @ 07:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0