Mästarnas Mästare

Jippi, Per Elofsson vann Mästarnas Mästare igår!!!!!!! :o)

Idag har Johanna och jag varit hos Bengtsson och Erik och hälsat på, det var mycket trevligt. Gick först en promenad och sen fick vi lunch, mycket god wok.

Annat som hänt är att vi grattade Ida i söndags och på kvällen var det sista babysimmet. Efter simningen åt vi pizza här hemma med Ida, Johannes och Axel. På kvällen blev det Beck som vanligt, mysig söndagstradition det där med Beckfilm.

Igår gick jag på stan med Johanna och sen lunchade jag med Rebban och Ramona på tacostället The Corner. Gött! Efter att vi hade hämtat Arvid på förskolan åkte vi och hälsade på mamma och pappa en sväng.

Kommentarer
Postat av: sara

Nu vet jag vem din mamma är :) Jättetrevlig och bra att jobba med! :)

2009-03-20 @ 19:08:05
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Rebban

Och grattis stineri!! Du är mästarnas mästare i att uppdatera bloggen!

2009-03-24 @ 07:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0