Fler fotoalbum inköpta

Ikväll hade inte Arvid somnat när Johanna lade sig och det blev lite tokigt.... för efter en stund hörde jag dem ligga och skratta ihop. Gulligt och kul såklart, men det blir ju lite svårare för dem att somna då gissar jag... Det låter dock som om det blivit tyst nu så jag ska strax gå upp och checka.

Igår höll jag Johanna vaken på eftermiddagen, det var egentligen inte meningen men när det gått "för lång tid" så kunde jag inte lägga henne för då kanske hon aldrig hade somnat för natten i normal tid. Men jag tyckte det var värt ett försök att se om hon sov längre på morgonen istället och det funkade ju. Får se hur det går inatt och imorgon bitti, idag har hon nämligen bara sovit 1½ timme, plus lite i bilen.

Imorse kom Ida och Axel hit och lekte lite innan de skulle åka in till stan. Sen var vi bara hemma innan vi skulle på utvecklingssamtal på förskolan (som gick jättebra) och efter det åkte vi till stan för att köpa 1-årspresent till Axel och handla lite, bland annat fler fotoalbum. Fikade på Tages också, mysigt!!

Ska gå upp och kolla kidsen nu...



Johanna sov men Arvid var vaken. Han låg och svamlade en massa men så blev han tvärtyst för då hade han upptäckt att jag stod i dörröppningen och tjuvlyssnade. Jag sa åt honom att han skulle sova och han lade sig igen. Får se om han somnar nu då...

Arvid somnade i bilen på väg hem, jääääättetrött var han så när vi hade burit in honom så somnade han på hallgolvet igen. :oD

Kommentarer
Postat av: elin

Det måste ju vara gulligare at tde skrattar ihop än att den ena skriker och den andra skriker åt den att hålla tyst... fast det bästa är ju såklart att de båda sover.

Vi hade utv.samtal igår, det är så kul när man har duktiga barn!

2009-05-28 @ 20:27:40
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0