Fortsättningen

Början av natten gick som vanligt hur bra som helst. Sen vaknade hon kl 03:30 och lät. Jag var på väg några gånger att gå in, men så fort jag klivit upp så blev hon tyst. Så jag hann aldrig gå in, tredje gången jag klev upp så verkar hon ha somnat. Sen sov hon till 06:15 när Arvid hade vaknat och ropade att han inte hittade nappen. Så det blev en helt okej natt! Jag låg dock vaken efter 03:30-vaknandet och kunde inte somna om på en gång, men som tur var somnade jag ju tillslut.

Igår efter att jag hämtat Arvid på förskolan så åkte vi till mamma och pappa för mamma hade bakat bullar. Blev även kvar på middag och Arne o Maggan kom förbi en sväng. Arvid fick en fin Blixtenmatlåda av dem! :o)

Sov ett par timmar igår förmiddag också när Johanna sov, det är värt att nämnas för det var en härlig sömn! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0