Kristi Himmelsfärd...

Igår var Arvid hemma från förskolan. Inget större fel var det förutom att han hostade men eftersom han gick hem tidigare pga sjukdom i tisdags så fick han vara hemma igår också. Hostan har han haft ett tag så det var ingen nyuppkommen hosta. Hur som helst så var vi på öppna förskolan mest hela dagen. Gick dit vid tio och sen gick vi hem för att äta lunch, handla och sen till öppna igen. Arvid verkade tycka det var jättekul där även igår - och Johanna likaså.

Idag har vi varit hos Ida, Johannes o Axel och hälsat på. Andreas är på rep och vi behövde komma hemifrån litegrann för att inte gå varandra på nerverna. Imorse vaknade Johanna kl 05:30 förresten...tjurade på till kl 06 men då klev jag upp med henne. Hon var dock gnällig hela morgonen och hade senare svårt att somna också. Andreas sa att jag kunde gå ner och lägga mig så tog han hand om henne tills hon somnade. Så jag somnade på soffan och sov över en timme. Vaknade av att Arvid pussade mig på kinden och gav mig Bragos bokstavskex. Gulliga unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0