Lördag

Arvid och Johanna sitter på golvet och leker. Arvid har bestämt sig för att bygga en flygbil (en bil med vingar) i Duplo och han har faktiskt kommit en bra bit, samtidigt som han hittar på nya texter till Blinka lilla stjärna. Johanna är mycket intresserad av allt som Arvid håller på med. De är så gulliga!

Arvid sa nyss: "Jag pratar engelska. Jaaag heeeter Arviiiiiii Olssoooooooon".

Nätterna går bra nu för tiden. Fast hon vaknar strax före 06 varje morgon. Jag har dock haft turen att kunna sova en eller ett par timmar på förmiddagen sen så jag känner mig utvilad - skönt!

Handlingen igår gick mycket bra. Mamma och pappa bjöd på lunch på Coops restaurang och vi träffade en massa annat folk också. Igår kväll såg Andreas Robinson från i lördags och jag kollade en andra gång också. Om bara några timmar är det ett nytt avsnitt!

Idag har jag bakat inte mindre än tre olika kakor, verkar vara inne i en bakperiod igen. Kanske en kort sådan, vi får se. Annat som hänt idag är att vi varit på promenad ner till affärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0