Lördagen och finvädret är här

Jihoooo! Imorse fick jag sova ända till 06:30!!!!!!! Johanna vaknade alltså inte förrän då, hörde att hon låg och fnissade och sen hörde jag henne gnaga på sängen. Men 06:45 gick jag dit och hämtade henne för då började hennes läte övergå mer till "Nu är jag less". Arvid sov turligt nog tungt så han märkte aldrig att jag var in. Och han sover fortfarande. Andreas sover också. Jag har ammat Johanna (hon ammar bara på morgonen och en gång på eftermiddagen nu för tiden) och kollat på Lilla huset på prärien. Härlig start på dagen.

Igår åkte vi till mamma på förmiddagen, vi fikade och jag laddade över lite kort till mitt usb-minne. Sen åkte vi hem och sov faktiskt alla tre! Det var lite dumt att Arvid sov men han var sååå svårväckt (somnade i bilen på stört) och jag var grisigt trött också, så.... Han var lite svår att få att somna igår kväll, men tillslut så gick det. Johanna blev således också svår att få att somna, men som sagt - de somnade tillslut.

Nu är alla korten insatta i album, skönt! Dags att beställa nya kort! :oP

Kommentarer
Postat av: Linda

Ok, jag tittade på storlek 20 på din sko. Men de är ju gigantiska på Ilonas små fötter. Jag köpte ett par på HM, då är det storlek 18. Hon har väl ärvt mina små fötter :-).

Är storlek 20 stort på Johanna? KRAM

2009-05-30 @ 09:14:52
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0