Motion

Något överraskande hände igår eftermiddag: jag var med i en orienteringstävling! Jag förstår att ni tycker det är otroligt och tvivlar litegrann på mina ord, men det är sant. Jag, Andreas och Daniel var med i femdagars på Frösön. Det var första av fem tävlingstillfällen och det var riktigt roligt - även fast jag tyckte det var lite långt, jag är ju totalt otränad. Men vi gick mest och det gick bra. Förhoppningsvis är vi med även nästa gång. :o)

Inatt var det en mindre bra natt, fast om man jämför med för några veckor sen så var det mycket bra ändå. Inatt vaknade hon kl 04, jag höll ut till 04:15 när hon fick äta och så somnade hon, men vaknade flera gånger fram till 06:20 när det var dags att kliva upp. Det räckte dock att stoppa om henne och säga godnatt, men jag fick göra det flera gånger. Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt...

Kommentarer
Postat av: elin

Bra gjort!

2009-05-07 @ 10:50:51
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0