Ommöblering

Igår var vi hemma på dagen och pysslade, men på eftermiddagen åkte vi till Rödön för tidigarelagt morsdagsfirande. Det var trevligt. "Barnen" hade gjort middagen och det var mycket gott.

När vi åkte hem från Rödön kom jag på att mamma var på väg hem med tåget så vi svängde förbi stationen och träffade pappa och väntade på att mamma skulle komma med tåget från Stockholm. Hon blev glatt överraskad.

Igår kväll kunde inte jag somna så tidigt så jag var rätt trött imorse när Johanna vaknade 05:53 - ungefär som vanligt alltså (trots att hon lade sig nästan två timmar senare än vanligt...). Så jag försökte hålla henne vaken imorse tills vi hade lämnat Arvid så kunde vi komma hem och sova sen. Nästan två timmars sömn blev det - såååå härligt!!

När jag hämtade Arvid på förskolan idag höll han på att baka en tårta vid leksaksspisen. :o) Sen åkte vi ner på byn och uträttade lite ärenden. Nu när Andreas kom hem och vi hade ätit middag så tog vi tag i en sak......... att möblera om lite...... Flyttade över Johannas spjälsäng till Arvids rum, så inatt ska vi se om de kan sova i samma rum! Hjälp! Ingen bebis inne hos oss längre alltså! Snyft...

Återkommer väl med hur det gick imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0