Resultatet

Wow, det där gick ju jättebra!! Jag hörde Johanna ligga och skratta och vara allmänt glad vid 04-tiden men hon somnade om igen. Sen hörde jag henne 05:30 också och trodde att det var dags att köra 5minutersmetod, vilket jag inte hade nån lust med eftersom jag trodde att Arvid skulle vakna på. Men hon måste ha somnat om för när Andreas väckte mig och berättade att Johanna var vaken så var klockan 06:30 - fast jag trodde att den fortfarande var 05:30 och att jag skulle behöva tampas...

Hon sov alltså längre än vanligt!!!! Arvid vaknade när jag gick in för att hämta Johanna, och han sa "Johanna skrek inte" och lät så förvånad. Vi hade sagt det igår innan de lade sig att Johanna kanske skulle låta och vara ledsen när hon lade sig eller vaknade mitt i natten, men att han inte behövde trösta henne för det kunde vi göra. Men han var alltså förvånad över att hon varit tyst. Fast det var hon ju inte, det var bara han som sov så djupt att han inte hörde... :o)

Igår när jag hade lagt mig kollade jag på tv i sängen - snacka om lyx! Det har ju inte hänt på 10 månader!

Det är bara att hoppas att nätterna går lika bra framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0