Söndag i maj

Gårdagens Robinsonavsnitt blev lite surt... Jag hejade på Angela eller Erik "Blomman" men eftersom Angela rök igår så surade jag lite efteråt. Fast det kom ju fram en ny sida hos henne igår, klagosidan som inte var så kul att se. Men men... nu får jag heja på Blomman då! Risken är väl dock att han ryker, men spännande är det ju i alla fall! Vi myste med popcorn, Trocca och Andreas nygjorda kladdkaka. Mums!

Natten då... Johanna somnade 20:00, vaknade kl 03 men jag behövde bara lägga ner henne och säga godnatt så somnade hon om och vaknade inte förrän kl 06 igen! Tjurade på en timme till innan vi klev upp kl 07. Så en mycket bra natt var det!!

Idag har vi varit ut på Rödön och i eftermiddags var det babysim. Vi hade missat två gånger på babysimmet vi gick förut så vi fick ta igen ett tillfälle nu. Både Arvid och Johanna var som galna i vattnet och tyckte det var jättekul. Arvid blir mer och mer vågad för varje gång så det är roligt. Johanna var ungefär som vanligt, men plaskar mer och mer för varje gång i och för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0