Torsdag morgon

Två nätter har nu passerat. Första natten hade Johanna feber så då var hon orolig flera gånger den natten, men somnade som tur var om själv varje gång. Klockan 05:50 vaknade hon dock igen och då fick jag lägga ner henne men hon somnade om och sov till 06:30.

Inatt vaknade hon första gången kl 05:50 (verkar vara en stående tid...), jag lade ner henne två gånger och sen somnade hon om till kl 07:00. Jihoooo!! Jag somnade före kl 22 så det var ju toppen, om det inte vore för att Johanna inte var så intresserad av att amma igår kväll så brösten var tokfulla inatt och jag gjorde bäst i att ligga på rygg men då sover jag inte så bra. Men tur ändå att det var en bra natt i övrigt!!

I tisdags var det orientering igen, den här gången gjorde jag och Emelie sällskap runt banan och det gick jättebra för oss. Vi sprang mer än jag trodde jag skulle orka så det känns mycket bra. Ny omgång ikväll. Mamma och pappa barnvaktade och alla hade haft roligt. Johanna hade däckat på mamma i soffan innan vi kom hem, hon var så trött.

I tisdags kväll tog det ett tag för Arvid att somna fastän han bara sovit en timme på förskolan. Så igår fick han vara vaken hela dagen, så han fick prova på att ha vila och sen leka tills jag kom för att hämta honom. Han hade tydligen haft jätteroligt och det gick jättebra att lägga honom på kvällen.

Igår var jag och Ida på öppna förskolan med barnen. Jag gjorde avtryck av Johannas fot i gips så jag ska dit och måla det nån dag framöver. Åkte till mamma o pappa när jag hade hämtat Arvid, fick fika och sen somnade jag på kökssoffan - skönt!

Nu kommer en liten dam och vill ha uppmärksamhet här så jag slutar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0