Lite sjukstuga

Status på oss nu: Johanna är frisk. Arvid är sjuk. Arvid fick feber natten till torsdag och sen har det fortsatt. Men mellan varven mår han bra och han är inte sjuk i övrigt förutom att han har haft ont i kroppen. Johanna, momma och Arvid har haft likadana sjukdomar nu och vi tror inte att det är någon svininfluensa.

I tisdags tänkte jag överraska Andreas med att göra något ihop. Barnen fick vara hos momma och moffa. Första idén var att bowla, men det var svinigt dyrt (230 kr per person!!). Kollade sen upp Multi Challengehallen, men de hade stängt på tisdagskvällen. Så ett tredje projekt blev biobesök. Jag bokade biljetter till Flickan som lekte med elden. När vi dock kom fram till biokassan fanns det inga biljetter bokade i mitt namn. Hm... Men det fanns platser kvar som tur var. Bion gick på Filmstaden 7-8 så vi fick åka dit för det hade jag missat. Det var en mycket bra film och Andreas tyckte det var jättekul med en överraskning mitt i vardagen. :o)

Vet inte om det har hänt så mycket mer. Igår fick vi smörgåstårta på jobbet, mums.

Johanna är en riktig buse. Nu sitter hon och tror att hon skriver med en penna, men stiftet är inte framme. Hon tokskrattar efter varje "streck" hon gör. Nåt som tyckte var roligt igår var när jag kom hem från jobbet. Då kom först Arvid springande och kramade mig. Sen kom Johanna och sprang emot mig med öppna armar, men strax innan hon var framme hos mig så tvärvände hon och tokskrattade! Haha... Sen gjorde hon det två gånger till innan jag sprang ikapp henne och tog en kram istället. Busunge! ;o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snällt av dig :o). Ja, jag hoppas att det blir bra. Fattas lite saker till hennes rum, men nästan så är det klart :o). Lägger ut bilder ikväll. KRAM till dig och era gullungar!

2009-11-07 @ 13:48:58
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0