Söndag igen

Igår hade jag sovmorgon, idag är det Andreas tur. Så nu är jag uppe med båda barnen och vi har det rätt soft. Känns helt okej att det är ganska varmt i huset, får lite adventsstämning...men försöker slå bort tanken för det är ju faktiskt mer än en månad kvar. Ska försöka (...) leva i nuet! Vi pratade en hel del om det på stresshanteringskursen i torsdags.

Igår när Andreas och Arvid åkte till flygfältet för att flyga lite så gick jag och Johanna ut på promenad, jätteskönt väder var det. När vi kom hem igen sov Johanna vidare ute i vagnen och jag fortsatte på grattiskortet till farmor/svärmor. När A och a kom hem igen så åt vi lunch och gjorde oss klara innan vi åkte till Rödön. Plockade lite svartvinbär av det som fanns kvar för att göra saft på. Sen var det middag för Evy och Daniel för att Evy fyller år idag och Daniel fyllde för ett par veckor sen.

Så mycket mer har inte hänt. Idag är tanken att jag ska baka och städa.

 
Kort från igår



 
Månadsskiftet sept/okt



 Arvid läser Byggare Bob för Johanna



Så här söt var Arvid när han och jag hämtade tidningen igår morse


Kommentarer
Postat av: sara

Söta barnen är :)

2009-10-20 @ 11:16:52
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0