Fredagsmys

Fredag kväll, myskväll. Fast tyvärr sitter jag själv för Andreas är på spelning. Han skulle dock inte bli så sen så han dyker nog upp snart. Tänkte jag skulle se Doobidoo och Idol i kombination, men nu har jag fastnat på SVTPlay på datorn och sett Anna Anka hos Skavlan. Intressant prick det där...

Härom natten hade det snöat. Arvid kom upp på morgonen och såg att det hade snöat och låg massa snö på marken. Han började jubla och blev jätteglad och sa: "Jaaa, nu ska Johanna börja på min förskola!!" Vi har nämligen sagt till honom att hon ska börja efter jul...och han vet att det är snö när det är jul så nu när det var snö så trodde han kanske att det var jul och då ska Johanna börja... ;o) Barn är smarta!

Igår hämtade jag ut mitt nya körkort, det var en väldig skillnad på hur jag såg ut för tio år sen och nu... Men konstigt vore det väl annars.

Tror jag har missat en massa händelser som jag inte bloggat om, men nu vet jag inte vad det är så det får väl gå omärkt förbi är jag rädd.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha en riktigt trevlig helg! :)

2009-10-09 @ 20:37:05
URL: http://haggman.site24.se
Postat av: sara

Haha, ja Felicia trodde att lillasyster skulle komma häromdagen för att det var snö som vi sagt tidigare :) Men nu sa vi att det ska vara jättemycket snö och att tomten kommer strax efter lillasyster, haha.

2009-10-10 @ 13:00:35
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0