Härlig lördag

Åååå vilket bra internet vi har!!! Det går fort och nu kan vi dessutom se gamla program på TV4Play, m.m. - utan hack och hopp! Dessutom har vi fått SVTPlay som tv-kanal, och vi kan hyra film genom tv:n. Det är en ny värld som öppnat sig och jag känner mig mycket nöjd so far.

Johanna den lilla stackaren har fått två nya tänder och är dessutom förkyld med snor och feber (kanske både pga förkylningen och tänderna). Fast just nu är hon gladare än två och springer ikapp med Arvid och fnissar glatt. Full med bus! :o)

Imorse fick jag sovmorgon till 09:30, tjoho!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Va härligt med ett turbo internet..=) D är bland d störigaste jag vet när d hackar när man ska titta på nåt..Eller tar tid att ladda upp...Kram

2009-10-03 @ 16:08:36
URL: http://ankos.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt Stina!! Nu kan du titta på Bolibompa med barnen via tv:n, vilken tid som helst dessutom. Sen kan du ju titta på andra program som man missar när de krockar i tablån. Det är super. Gäller bara att ha lite tid också =(

Trist att Johanna är sjuk men hon verkar ju inte så påverkad av det, full med energi ändå. Det är ju ändå tur i oturen.

Kram

2009-10-03 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0