Prismärkning

Har ett STORT projekt för kvällen... Ska ha bord på loppis imorgon och tänkte sälja en massa barnkläder. Jag har som projekt ikväll att prismärka alla kläder... Det tar tid! Men jag tänker inte stå där imorgon och ha omärkta kläder. Oftast köper inte jag av någon som inte märkt sina prylar på loppis, av ren princip. Kollar på Dansbandskampen samtidigt, men börjar ångra mig. Det hade nog räckt med en säsong... Nu när inte Jannez är med är det ju inte lika roligt heller. :o)

Idag åkte vi ut med barnen till Rödön på förmiddagen, sen åkte vi in på stan. Jag skulle få handla och Andreas betala, som en del av födelsedagspresenterna. Hittade dock inte så mycket, men det blev strumpbyxor och fingervantar i alla fall. Sen åkte Andreas iväg och roddade och repade medan jag traskade vidare på stan. Hittade en tröja och en kofta, tog en promenad till Jamtli och tillbaka till stan igen. När Andreas hämtade mig i stan igen så åkte vi hem via Sibylla och köpte en pizza som vi delade på till middag. Barnfria som vi är. Det är väldigt tomt här hemma utan barnen, men hade de varit hemma hade jag inte kunnat fokusera på den här prismärkningen som jag kunnat göra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0