This Is It

Nu har vi bokat biobiljetter till This Is It, konserten med Michael Jackson. Kul att ha nåt att se fram emot. Ska försöka boka in lite roliga grejer under november, känns lite som en långsam månad det där annars. Man går annars bara och längtar till advent och jul och allt mys.

Idag har det varit en trög dag. Vi hade ganska lite post idag, men det krånglade lite med det ena och det andra så vi hade att göra ändå. Att det var en trög dag berodde nog mycket på att jag var sååå trött...somnade vid 23:30 igår kväll och det är toksent för att vara mig. Därför ska jag gå och lägga mig nu...

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh....Tänker också boka...Hoppas d finns bilj kvar..Ringde häromdagen, men d va ingen som svarade!! =/ Kram

2009-10-21 @ 22:13:05
URL: http://ankos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0