Några citat

Natt natt, klå sått! säger Johanna och pussar Voff-Voff som hon bäddat ner i soffan under en filt. (Natt natt, klå sått = godnatt godnatt, sov gott)

Idag började hon säga "pillepill" när Arvid sa "april april". :o)

Jag stannar hemma imorgon och VAB:ar för Arvid som absolut inte är pigg. Pratet är mer grötigt idag än igår tycker jag, det är bara att hoppas att det ändå går åt rätt håll. Idag har farmor varit här och vaktat honom så kunde jag jobba, skönt att vara bland vuxet folk en hel dag. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul att det blivit några nya inlägg! Fast trist att det bara händer när barnen är sjuka... Hoppas att de blir friska snart och att det håller sig så sen, mina barn har också varit ovanligt sjuka i vinter fast mest i långdragna förkylningar.



Kram!

2010-04-23 @ 08:17:32
URL: http://elintyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0