Första arbetsdagen

Då var första arbetsdagen avklarad. Den gick mycket bra, det var riktigt roligt att vara tillbaka!

Att lämna barnen imorse gick också bra. Johanna såg lite skepisk ut, men ingen gråt. Hon ville gärna vara uppi mig och att jag skulle bära henne när jag skulle gå in med packning och gå in i leklokalen, men sen när jag sa att jag skulle gå och att hon skulle gå till fröken så sträckte hon armarna mot fröken. När jag hämtade idag så blev både Arvid och Johanna jätteglada, härligt! Johanna höll på att äta svartvinbär när jag kom dit. :o)

När jag hade hämtat barnen åkte vi till stan och träffade mamma en sväng. Sen åkte jag och barnen för att ta en geocache, men hittade den inte. Attans! Sen åkte vi in på McDonalds och köpte middag, lyxigt värre för en torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0