Sista semesterdagen

Efter att ha besökt förskolan idag så gick vi hem och mellanlandade för lite lek i lekparken innan vi gick in och åt lunch. Sen sov Johanna lunch. Även jag sov när Arvid kollade på Bolibompa...slocknade i soffan, skönt. Tur att Arvid ville kolla på Bolibompa. :)

Väckte Johanna och sen gick vi till Apoteket innan vi åkte till Maggan, Åke och barnen och hälsade på. Jättekul och trevligt hade vi. Det var nog exakt vad jag behövde. :) Tack för en trevlig eftermiddag och tack för god mat. :)

Johanna har nu lagt sig och Arvid ska lägga sig om en liten stund, vill helst försäkra mig om att Johanna somnat först så vi inte riskerar att hon vaknar till när Arvid lägger sig.

Imorgon börjar allvaret, börjar jobba igen och barnen ska till förskolan. De ska till en annan avdelning imorgon (fortfarande sommarverksamhet) och fröknar från andra avdelningar när de kommer imorgon, men det går säkert bra. Ska försöka komma ihåg att ta med en massa kläder och annat bara... vindbyxor, galonkläder, fleecetröjor, stövlar, keps/solhatt, gympadojor, extrakläder Arvid, extrakläder Johanna, blöjor Johanna, filt & täcke,....är det nåt jag glömt?!?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0