Slut på semestern...nästan i alla fall...

Vaknade strax efter nio imorse av att Johanna ropade (jippi vad hon sov länge!). Andreas var redan vaken och nere så han gick och hämtade henne, och jag låg kvar och drog mig. Skönt!

I övrigt så är det lite separationsångest idag för Andreas ska iväg på kurs i en vecka så det kommer att bli så tomt. Jag börjar jobba på torsdag så jag tänkte gå till förskolan på onsdag (eventuellt) så de får gå dit och leka lite och få en liten mini-inskolning. Men som det låter på Arvid så skulle han ha velat börja igen redan för några dagar sen, han längtar!

Men det känns i alla fall som att det här är sista semesterdagen! Imorgon när Andreas åker så är det visserligen flera dagar kvar tills jag börjar jobba, men någon semester känns det inte som ändå.

Andreas håller på att packa nu, sen ska vi äta lunch och sen hoppas jag att vi ska hitta på nåt, t.ex leta efter två geocacher som finns inte så långt härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0