Fredagskväll och jag är vaken!

Så har det passerat en arbetsvecka. Nu är det fredagkväll och jag sitter framför tv:n. Doobidoo är på (Peter Apelgren är med ikväll, han är såååå rolig!) och jag har precis beställt från H&Ms katalog. Yeyyy!

Veckan som varit har inneburit att...
- Andreas har kommit hem (i söndags)
- Andreas har börjat jobba
- Johanna har lekt i lekstugan på förskolan varje gång man hämtat
- Arvid har blivit sjuk...lite feber, har ont i halsen och ont i huvudet
- vi var till Rödön i onsdags på mat, sen gick jag i förväg hemöver för att få en promenad (överraskade genom att springa på slutet!)
- jag hade egentid på stan igår för att handla lite på rabattkuponger innan de går ut, nice
- jag inte kan hitta mina hörlurar till mobilen! Jag som bara har en skiva kvar att lyssna på Harry Potter...


Johanna var fredagsfin på förskolan idag...

Tofsar och hårspänne. :)




Tog ett familjefoto på Biskops igår när vi hämtade barnen (de hade hand om febrige Arvid under dagen och sen hämtade de Johanna på förskolan så jag fick gå på stan, Andreas slutade senare än hämtningstid)




På promenad runt Flatnor. Träffade Tomas, Linda, Alexander, Agnes, Sven-Inge, Inger och sedan mötte Eka upp oss för hon och Vidar hade kommit ner till stugan för att hälsa på. Arvid hade som synes sparkcykeln och jisses vad han pinnade på! Han har fått till en riktig snits och fart på den där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0