...sen blev det min tur...

...sen blev det min tur att bli sjuk! Har varit hemma från jobbet onsdag och torsdag och blir hemma imorgon också. :o( Jag har haft feber varje kväll den här veckan, lyckligtvis mindre o mindre för varje dag, men ändock feber. Jag har superont i halsen, är väldigt hes och hostar som en gris. Jag har fått ont i bröstkorgen av all hostning (antar jag) och det känns ganska obehagligt. Jag är inte trött som i sova-trött, men däremot väldigt matt. Urk för det här! Jag vill vara frisk! Jag vill inte vara hemma mera! Dessutom är det svårt att sova för jag börjar hosta så fort jag lägger mig. Tur att vi har höj- och sänkbara sängar då, så jag får sova halvsittande så gott det går. Blä!!!!!!!!

Ja det händer inte så mycket annat här.... Mamma har varit snäll och hämtat barnen två dagar nu (hon skulle ändå göra det igår för jag skulle till tandläkaren var det tänkt, men fick ju avboka det eftersom jag var sjuk) och tipset från förskolan var att hämta dem tidigare för att de var ganska trötta fortfarande efter förkylningarna (barnen alltså, inte fröknarna...). 

I tisdags morse var vi på BVC med Johanna, det var dags för 1½-årskontroll. Johanna var riktigt arg och ville helst inte vara med på någon undersökning, men på något sätt gick det vägen ändå. Nu väger hon 11,6 kg och är 79 cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0