Robinsonvecka

Oj oj vilken lång väntan det blir till nästa Robinsonavsnitt, ett helt dygn! ;o) Måtte morgondagen gå fort så det blir kväll och man kan bänka sig kl 20:00 för att se fortsättningen. Jag hejar på det "hemliga" laget, synd bara att Fredrik kommer dit nu för honom håller jag inte speciellt mycket på. Fast lite synd om honom är det såklart som blivit lurad av sina så kallade lagkamrater. Jaja, spännande blir det imorgon och framför allt att se minen på det ordinarie laget när de får höra att det finns ett till lag. Jihooo!

Det går fortsatt bra för både Johanna och Arvid på förskolan. Johanna verkar bli väl omhändertagen där. Igår morse var det en tjej som klädde av Johanna ytterkläderna när vi kom dit. :o) Jag kan tänka mig att det är lite som att ha en levande docka på plats, en som man kan ta hand om men som faktiskt kan röra sig själv.

Trist väder imorse! Underkylt regn.... blä. Det gick i snigelfart på E14, kö med en medelhastighet på 70 mest hela vägen. Men annars gick det bra. Verkar som det blev ett ganska lugnt stormoväder här, lugnare än väntat alltså. Får se hur det blir med posten imorgon på jobbet...om det är post som inte dyker upp pga snökaos i södra Sverige. Det har ju hänt förr. I så fall blir det mer att göra på fredag, eller om det dröjer ända till måndag.

Nu sitter jag i sängen och tänker se Mästarnas Mästare på SVTPlay innan jag somnar. Bra tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0