101010

Undrar hur många som skriver det datumet idag. Synd att man inte jobbar idag (eller det är ju förresten tur, söndag som det är...) för då skriver man datum några gånger...101010. :)

Igår tyckte vi inte att vi ville se Roy Andersson på Här är ditt liv, så vi kollade på Robinson istället. Andreas såg inte det i torsdags och jag kunde tänka mig att se det igen. Jag kommer att följa Robinson i år, som vanligt, så det är lika bra att försöka lära sig namnen på en gång. :) Sen dröjde det inte länge förrän jag somnade i soffan..... Blev väckt strax före 01 och då var det mest att gå och lägga sig igen. Imorse vaknade barnen kl 07 så jag klev upp och kände mig rätt pigg. Samma sak igår, då klev jag också upp och kände mig pigg (fast då ropade Johanna kl 06:20...). Somnade tidigt i fredags också.... Det känns bra att ha fått in rutin att jag lägger mig ungefär samma tid varje kväll och kliver upp samma tid. Det känns riktigt bra och jag mår bra av att ha dessa rutiner. Men däremot vore det trevligt att kunna vara vaken lite längre på helgerna, det blir rätt ensamt för Andreas dessutom. Nog för att jag var närvarande rent fysiskt igår kväll, men jag sov ju ändå där i soffan...

Idag ska jag på loppis! Hoppas på att hitta en kofta eller huvtröja till Johanna. I övrigt får vi se.


Mina fina barn för några veckor sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0