Tillbaka!

Idag har det varit en ren skitdag på jobbet, det mesta har gått emot mig. Morgondagen kan bara bli bättre! :o)

Efter jobbet åkte jag i alla fall och hämtade barnen och sen åkte vi ner till Gällö för att träffa Andreas och spela lite badminton i gympasalen. Barnen fick springa av sig, spelade fotboll och de hade superroligt! Sen var vi upp på affärn och träffade Eka och hon inspirerade mig att skriva i bloggen ikväll. Så här sitter jag nu. Det är reklam i Robinson så jag passar på nu. Har även reserverat biljetter till julkonserten i Sporthallen i stan i slutet av november. I år ska jag också "Fånga november", roligt ska det bli! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på (förutom julkonserten då), men det visar sig!

Johanna håller på att börja sluta (eh...?!) sova på dagen. Det har varit en väldig massa stök den senaste tiden när hon ska lägga sig, hon är väldigt pigg och sprallig. Så nu provar vi att dra ner på sömnen och ser om det blir bättre, så slutar hon nog tillslut. Eller så blir det tvärtom, att hon behöver mer sömn. Det visar sig.

Nu är reklamen slut!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du är tillbaka. Har saknat dig :o).

2010-10-08 @ 18:12:30
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0