Sista februari idag

Dags att skriva nåt kanske? ;)

Idag fick jag samtal från förskolan att Johanna var tussig. Hon hade hostat jättemycket på förmiddagen och sen var hon jättetrött. Så jag hämtade henne och frågade Arvid hur han ville göra, men han ville gärna stanna kvar. Så Johanna och jag åkte hem och kollade på skidåkning. Johanna tyckte att jag kunde heja på Norge medan hon skulle heja på Luleå och Modo. Hihi! Sen sa hon att "Malin Jörgen" hade vunnit....Marit Björgen. :D

Johanna har varit riktigt hostig idag så hon blir hemma imorgon också, så även jag. Vi får se hur det ser ut på onsdag.

Ikväll har jag o Andreas röjt lite i arbetsrummet, tjoho! Det verkar vara ett långtidsprojekt, men jag hoppas det blir klart nån gång och faktiskt går att använda tillslut.

I helgen var vi i Flatnor och hade det mysigt. Vi åkte redan efter jobbet på fredagen och sen stannade vi ända till söndag. Vi åkte madrass som vanligt, himla roligt det är!! Ett par grannar hade frågat en annan granne vad det var för fåglar som lät, men den andra grannen svarade att det var ungarna som åkte nerför backen. :oD Andreas fiskade och fick tolv abborrar!! Det blev kortspel, korvgrillning, Så ska det låta, Melodifestivalen, skidåkningstittande, Eka o Vidar hälsade på, m.m. :)

Nu ska jag se Spårlöst och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars liten...hosta är så jobbigt tycker jag. Och den är så envis...tar sådan tid innan den ger med sig.



Skönt att hon sover länge, kroppen behöver nog det för att få ur alla baskelusker :o). Nu när Ilona har varit sjuk har hon tagit lunchvilor i 4 timmar.



Krya på er!

KRAM

2011-03-01 @ 16:51:03
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0