Trettondagen i Flatnor





Det var aproligt att åka madrass nerför backen! Man åkte upp på plogkanten på två ställen så det svängde rätt rejält och gick himla fort neröver. Roligt!!!

Vi sov över i Flatnor onsdag till torsdag, himla mysigt hade vi!!! På torsdagen fick dock Arvid feber så han var tussig och orkeslös på eftermiddagen. Men det är ju väldigt mysigt när de bara vill kura ihop sig i ens knä med täcket på. :) Samma situation idag, fast då med Johanna. Hon fick feber inatt så hon har varit tussig idag, jag var hemma idag och blir hemma även imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det verkar ju jätteroligt att åka madrass! Måste testa någon gång. Ser ut att gå fort också. Nu har vi också en bra kamera och jag ska under helgen försöka få till lika fina bilder som ni =)

Kram och trevlig helg!

2011-01-14 @ 20:56:52
Postat av: elin

Vad kul ni verkar ha haft! Och fina bilder på barnen och så.



Som svar på din fråga så har jag byggt tvättmaskinen själv, fast av en bild ur en tidning som framsida. Älskar ju att pyssla och nu har jag snöat in på detta =)

2011-01-15 @ 20:35:44
URL: http://elintyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0