Ids inte somna...

Blä, jag känner inte för att somna. Jag har legat i sängen en timma nu och surfat, men har ingen lust att sova. Blä!

Andreas och barnen har sportlov nu, jag är ledig torsdag-fredag. Idag efter att jag hade jobbat så åkte vi till Coop Forum och handlade, sen blev det middag på McDonalds. När vi kom hem dansade vi till melodifestivallåtar, Arvid ville mest höra Eric Saade och Sebastian hela tiden. :) Funderar dessutom på om Arvid skulle tycka det var roligt att börja dansa, typ Funky Kidz eller nåt. Han hittar på en massa egna olika steg och rörelser och tycker det är så roligt. :)

I lördags var jag och Andreas i Sundsvall hela dagen. Vi skulle se genrepet av Andra chansen i melodifestivalen och passade även på att ta en tur i Birsta city och Ikea. Himla roligt var det att vara på andra chansen!! Vi hann även hem till den ordinarie sändningen på tv på kvällen, och jag är sååå nöjd över att The Moniker gick vidare till final!!!!!! Nu blir det att heja på The Moniker och Eric Saade på lördag, spännande!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Vi funderar på om Felicia ska få börja dansa till hösten, kul om dom hittar ett intresse som dom sen kan hålla på med när dom blir större :)Men hon vill bli ballerina så det blir balett där ;)

2011-03-15 @ 13:46:08
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0