Hoppsan, september är visst också här!

Det haglar inte blogginlägg, men efter vissa påtryckningar så kommer det ett här och nu! :)

Jag kollar på Robinson, bloggar i reklamen. Äntligen är det många roliga serier igång igen! Robinson, Ensam mamma söker, Bonde söker fru...ja det var väl det viktigaste. Kollar på Gäster med gester också, kul att det är tillbaka. Roligare än vad jag minns det.

Idag vabbade jag. Åkte som vanligt till förskolan imorse, men när vi kom fram blev Johanna vit i ansiktet, hängig och sa att hon ville kräkas. Oooops! Så jag åkte hem med henne igen. Efter två mackor var hon sig själv igen, men jag tordes inte hoppas på för mycket. Men nu med facit i hand så verkar det som om hon bara var hungrig imorse, för hon har inte visat några sjukdomstecken idag, och det kom aldrig någon spya. Hon var lite trött idag ett tag, men jag gissar att det beror på att hon blev trött av att hon blev rädd för att kräkas imorse. Det är inte någon favoritsyssla hon har...

I veckan flyttade vi till nya jobblokalerna, rooooligt!!!!! Det känns väldigt bra att jobba i civilisationen. Men än så länge är det mesta nytt och ovant, men det tar sig för varje dag.

Dags för Robinson igen!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Hoppsan hejsan så var det visst oktober också...

2011-10-12 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0